Direktlänk till inlägg 14 september 2023

JAG STÄLLER UPP I VALET 🇦🇽

Av Anders Holmberg - 14 september 2023 12:10


 


Kort om mig:

Anders Holmberg, företagare, 48 år, Mariehamn. Två döttrar 20 och 22 år. Politiskt engagerad i 16 år i Mariehamn, stadsfullmäktige, stadsstyrelsen, nämnder, stadens bolag och kommiteer. Är idag ersättare i Ålands lagting för Obundna. 


Från början av augusti är jag medlem i Moderat Samling för Åland och ställer upp i både kommunal- och lagtingsvalet. Som företagare vet jag att moderaterna är ett regeringsdugligt parti som behövs i den kommande regeringen. 


Jag vill arbeta för en ansvarsfull, hållbar, långsiktig och ekonomisk politik med breda överenskommelser. Mitt fokus ligger på det åländska näringslivet och turismen.

Företagen är grunden till den åländska välfärden. Åland behöver tillväxt och inflyttning. För att det skall vara möjligt behöver vi även goda kommunikationer till havs och i luften. Skattegränsen skall inte tas bort, den skall osynliggöras med hårt arbete. 


Jag vill även se till att våra barn, ungdomar och äldre har en trygg och bra plats att leva och bo på. 


En röst på mig, är en röst på en åländsk företagare i politiken.

 

Följ mig på mina Facebooksidor:

https://www.facebook.com/PolitikerAnders



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Holmberg - 11 oktober 2023 23:43


 

Av Anders Holmberg - 9 augusti 2023 11:00


Idag gick ett pressmeddelande ut att jag valt att fortsätta mig politiska karriär hos Moderat Samling.För kontinuerliga uppdateringar följ mig på mina facebooksidor.   Pressmedelande - Mariehamn den 9/8-2023.Holmberg väljer Moderat Samling Efter...

Av Anders Holmberg - 25 april 2023 20:24


Hej!   Vad roligt att ni hittat till min bloggsidan. Jag finns numera på Facebook. Följ mig och mina politiska tankar där.Anders Holmberg - Politiker | Facebook   ...

Av Anders Holmberg - 29 november 2021 20:45


     Lite måndagstankar.   Hoppas alla haft en fin lillajul.   Vill bara berätta för mina vänner och följare att jag meddelat styrelsen i Obunden Samling att jag lämnar Obundna. Detta är ett beslut som mognat fram det sista året oc...

Av Anders Holmberg - 21 oktober 2019 10:15


  STORT STORT TACK ❤️  Till alla Er ålänningar som röstat på mig i lagtings- och kommunalvalet. Tyvärr räckte det inte hela vägen. i lagtingsvalet. 88 röster.       Bättre gick det i Mariehamn. Där valförbundet Obunden Sam...

Presentation


Välkommen till min blogg. Åsikter, tankar och funderingar från mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Sök i bloggen

Min gästbok

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards